Tuesday, September 23, 2014

Baby i rosa og blått!

Velkommen Baby!
Babyer kommer i både rosa og i blått,
og da må kortene passe til.


Jeg har laget staffeli-kort.
.

For uten Bazzill-kartong til selve kortene som måler 14x14 cm,
har jeg brukt mønsterark en, stack fra fra DCWC Sweet,
og en paper pack fra Forever Friends Summer Time.


Jeg har brukt alt mulig av stæsj jeg har som kunne passe.


Rosa-kortet har fått en Forever Friends-bamse med rosa detaljer.


Stempler, blomster og bling.


Jeg har også brukt papirsugerør som "flaggstenger" og stemplet på vimplene.
Borden en punchet ut.


Litt plass til å skrive en hilsen.


Blått kortet har også fått bamse - denne med gule detaljer.


Buttons med klokke og sommerfugl.


Pynten består også av bling, blonder, knappenåler, stempler og en sutt.


Også her har jeg brukt papirsugerør og stemplet vimplene.


Og en liten hilsen må til.

No comments:

Post a Comment