Friday, February 6, 2015

En søt hilsen til m♥r!

Det nærmer seg dagen hvor mamma skal feires, nemlig
MORSDAG!♥
I år blir det en søt, liten hilsen.


Sjokoladehjerter går rett hjem hos oss jenter,
så jeg har pakket inn Freia Sjokoladehjerter.


Jeg har laget en eske i lilla.
Mønsterarket er fra Fabscraps og heter "Lilac Delight".


Jeg har også brukt klippeark (ikke sikker på hvor fra...),
for å få frem det ultrafeminine.


Jeg har stemplet på og pyntet med roser og bling.


Jeg har også laget enda en eske men mønsterark fra Fabscraps, men dette er i duse rosafarger og heter "Butterfly Pink".


Noen sier at LYKKE ikke kan kjøpes for penger.
De har aldri smakt SJOKOLADE!


Jeg har også hatt på litt glitterlim i håret på klippeark-damene.

                              Hvordan lage Sjokoladeeske-kort

Jeg har ikke brukt hverken mye tid eller produkter på å lage disse to eskene/kortene.
Hovedsaken er vel i grunnen å ha selve sjokoladehjertene!


Jeg har brukt Bazzill-kartong til selve esken og så brukt det mønsterpapriet jeg hadde lyst til.


På baksiden er det god plass til å skrive en hilsen, 
og bruke esken som et kort.


Du finner fullstendig tutorial på sjokoladeeskene her:





No comments:

Post a Comment