Monday, October 12, 2015

Ho ho ho!

Nå er det snart JUL igjen!
I alle fall om man skal lage julekortene selv.
Jeg har så smått begynt.


Jeg har laget noen julekort i blåfarger,


og noen i tradisjonsrike farger.


Utgangspunktet for disse kortene fant jeg i en 3D Die Cut Block "Vintage Line" fra Studio Light. Disse har jeg kjøpt på Libris (Revetal).


Her er det mange fine die cuts og man kan følge "oppskriften" 
eller mikse og matche selv.


Jeg har også puttet inn andre elementer som blomster, perler, bling og klyper.


Morsomme å lage er de i alle fall, 
og enkle for de som ikke vil lage for mye ut av hjemmelagde julekort.


Deilige vinterlige og rustikke farger.


God vinter- og julefølelse.


Jeg har også brukt Card Kit fra Panduro som base for mange av kortene.


Vel, da er julen et skritt nærmere for meg.
Det var hyggelig å treffe på den igjen! 





No comments:

Post a Comment