Monday, November 21, 2016

Treasure your birthday!

Innpakning av gaven er vel så viktig når 
en jubilant skal feires!
DET ER DIN DAG!


GRATULERER 50 ÅR!


Jeg har spist meg gjennom en nøtteboks, og etter en kjapp vask og tørk
har jeg pyntet den med feminine mønsterark i rosa toner.


Roser, stæsj og stempler pryder også boksen.


Lokkets fremside og innside er prydet.


På toppen står gratulasjonen.


Og på innsiden av lokket er mønsterarket dobbelt 
med plass til en liten hilsen.


Oppi boksen har jeg en liten gave til jubilanten.


Og når hun har tatt ut gaven:
Et liv uten venner
er som en 
himmel
uten stjerner!


Mønsterarkene er ton-i-ton fra en paperpad 
jeg har arvet etter en god venninne!


Undersiden av boksen er selvfølgelig også pyntet!
Man må alltid sette bumerket sitt på. ☺

No comments:

Post a Comment