Monday, April 9, 2018

Flaske-TAGs!

Hvordan pynte et kort til en flaske?
Hva med FLASKEPOST?
En lekker TAG til å henge rundt flaskehalsen blir elegant.
Her er mine FLASKEKORT!


Gleder meg til å gi bort disse flaskene!

 

Knalle farger til en sprek, ung dame!
Mønsterarket et tosidig og kommer fra K&Company.


Jeg elsker den ferme Pin Up-en Hilda fra gamle dager.
Siden dette flaskekortet skal til en hobbygartner med egen jordelapp, 
måtte jeg finne et passende Hilda-bilde.


Restepapir er strålende til disse TAGene!


Litt stempler, et par blomster!
Vips! Ferdig!


Papirdesign har noen lekre ark som heter "Vin og venner"!
Begge sider er like lekre og anvendelige.
Jeg har likevel brukt kartong og pyntet med mønsterark utenpå.


Litt pynt og stempler må likevel til.


Kortets bakside har en liten lomme med en mindre TAG.


Med plass til en gratulasjon eller en liten hilsen.


Så fant jeg frem sommeren i dette fargeglade arket fra Prima!


Pynten er fra Tilda og K&Company.


Man kan selvfølgelig sløyfe lommen og TAGen 
på baksiden av kortet.


Men jeg synes det er hyggelig å skrive noen ord til flaskens mottager.


                                                                          FLASKEPOST MAL

Inspirert av Cathrine Sandvik.

No comments:

Post a Comment