Thursday, July 4, 2013

Motivasjon!


Motivasjonsboks til mine kolleger!
Det kan være travle og slitsomme dager på jobb på 
Kundeservice
derfor syntes jeg at kollegene mine kunne trenge litt ekstra 
motivasjon i form av noen gode ord.


                                                        Motivasjon!

Drivkraft - alle kan trenge litt ekstra drivkraft.


Jeg har fylt denne boksen med små kort 
med ord og ordets betydning.


Mine kolleger på Kundeservice har blitt mine gode venner.
Når man utkjemper hverdagsslagene sammen 
får man spesielle og nære bånd.

Forsiden av kortene ble pyntet med relevante bilder. 


Jeg har valgt å ta farvel med arbeidsplassen - og de flotte kollegene mine.
Men, noen motiverende ord får de av meg på veien videre.


Engel - ualminnelig snill og tålmodig person
God - skikket og dugende
Klem - et kjærtegn
Arbeid - slit og strev, eller veien til et målrettet resultat?


 venn - en person en har et nært forhold til


Unik - enestående og sjelden


Glede - gjøre andre glad
Kundeservice - team, samarbeid
Takk - uttrykker takknemlighet


Jeg valgte rød kartong på boksen og kortene.
Rødfargen står for både kraft og kjærlighet!

Motivasjonsboksen ble puttet i en papirpose
som sa litt om oss på KS.


Og selvfølgelig en hilsen til jentene fra meg.


De er noen unike engler på Kundeservice som evner å spre glede
til hverandre og sine kunder ved hardt arbeid og godt vennskap.
Jeg er evig takknemlig over å ha hatt dem som mine kolleger! 


No comments:

Post a Comment