Wednesday, July 31, 2013

Home Grown

Ideer fra andre land!
Innimellom koster jeg på meg noen "kort-blader"
med gode ideer og gaver med bladet.
Så også denne sommeren. Det ble 3 blader med masse ideer,
gaver og CD for online-kort.
Da var det bare å gyve løs med andres ideer, papir og die-cuts.

       
        Gratis papir og die-cuts er fra Hot Off The Press         
                                 
                                                                                        De beste ønsker

Ideen fra bladet - og min versjon.


                                                                                   En liten hilsen...... 

Gjorde litt om også på denne i min versjon.


Til slutt brukte jeg min egen fantasi og boltret meg i gratismaterialet.



Alle kortene måler 13.5x13.5 cm og jeg har brukt Bazzill-kartong.



                                                                        Maximillian Maximus



Mens torden ruller over grantoppene og haggelet bombarderer
uskyldige og vakre sommerblomster ute,
"hjelper" Max til med kortlaging på innsiden av terrassedøren...

***

For deg som enda ikke har kjøpt et av alle kort-bladene som finnes,
kan det anbefales for å få litt ideer og påfyll.
Morsomt også med bladene som har gratis stæsj med.


No comments:

Post a Comment