Thursday, August 1, 2013

Kort på skrå!


På skrått!
Denne gangen ble det kort med skråskåret forside
som avslører noe av innholdet i kortet.


Fresht papir i grønt fra DCWV og 
KaiserCrafts nye maskuline serie
sammen med nytt og gammelt stæsj fristet til kreativitet.


Til en venn!


Inne i kortet har jeg laget en lomme med plass til en tag.
Lommen er pyntet i hjørnene med skruer.


KaiserCrafts nye serie kom jeg over i en engelsk scrappeblad.
Og jeg "måtte bare ha" en sånn "In The Attic"!

På dette kortet har jeg også brukt en paper pad fra Glitz "Happy Travels"


Kombinert med "In The Attic" ble det slett ikke verst.


Prinsippet med kortet er det samme, skråskåret forside.


Og lomme til en tag inni. Men, denne lommen er laget av et
ark skåret vannrett over, limt på en kartong og 
satt 3D-puter på sidene og i bunnen slik at taggen får plass.


Under taggen har jeg stemplet et lite fynd-ord.


Kortet er forøvrig pyntet med en blomst og perler.


No comments:

Post a Comment