Monday, January 18, 2016

En tversover hilsen!

En TVERSOVER hilsen!
En STOR gratulasjon!
Du er 30 år!


Min "lille" nevø fylte 30 år i desember og det ble invitert til stor fest i januar.
Jeg ville lage et skjortekort, et kort til en skikkelig herremann.


En tur på Panduro før jul en gang snublet jeg over disse store, fine sløyfene.
Så lot jeg papir og hode få utfolde seg fritt.


Jeg besluttet å lage et staffelikort av Bazzill-kartong i svart.


"Skjorte-stoffet" er i hvitt og sølv (ukjent opphav...).
Jeg har brukt bokstavstickers fra Panduro samt knapper.


Litt plass til en hjertelig gratulasjon inne i kortet.


Kortet er holdt på plass med GRATULERER fra Upstairs.no
samt knapper.


Min kjære gav meg tommel opp på kortet, så da er jeg fornøyd!


Hos Dr. Lykke kjøpte jeg en stor gavepose den varmende gaven til jubilanten kunne puttes opp i. Så gjenstod bare talen....
Vi hadde en fantastisk flott festaften! ☺
Og, nå er vi nesten like gamle, min lille nevø og jeg...!

No comments:

Post a Comment