Wednesday, January 6, 2016

Nytt år, nye muligheter!

Året starter bokstavelig talt med blanke ark.
Med blank hjerne, og! Men, det er en del kort som skal lages.
Inspirasjonen kom i form av julegaver....
Det passet bra til meg som er papir-junky!


Jeg har en svigerinne som vet at jeg klipper og limer kort hele tiden.
På julaften pakket jeg opp en stor bunke med ensfargede ark og mønsterark i deilige farger!


Her var også oppskrift på noen fine origami-figurer! Jeg ville brette en rev...
Jeg gikk meg vill i oppskriften...og det ble nok ingen rev, gitt.


Ingen grunn til å dvele over ting jeg ikke kan!
Min svigerinne gav meg også gavekort hos den lokale papir-pusheren (Libris),
og jeg tok turen ned og boltret meg i Grafic 45 både mønsterark og paper pad, blomster og chipboard-stjerner fra Papridesign!

Da kommer nok både inspirasjonen og motivasjonen!
Jeg har så vidt begynt...


Godt nytt papir-år til alle papir-junkyer!

No comments:

Post a Comment