Wednesday, October 9, 2013

Brettekort med vri!

Jeg har ikke laget et slikt folde/brettekort før,
- det måtte prøves!
Jeg skulle lage et bursdagskort til en som betyr 
veldig mye for meg - nemlig Mamma!


                                                                             Gratulerer med dagen!

Forsiden av kortet ser ut som et hvilket som 6x6" kort.
Jeg har brukt papir fra Maja Design - begge sidene.


Når kortet åpnes, brettes automatisk 
hele 12x12" arket seg ut.


Jeg stemplet koselige hilsener på innsiden.


Pyntet med perler og brads.


Samt Die-Cuts og en sommerfugl.


Plass til en koselig gratulasjon.



                                                                                Mal på brette/foldekortet

12x12" kartong eller Bazzill.


Preges ved 6" og 6"
og på diagonalen av arket.


Så brettes diagonalen mot hverandre inn i kortet.
Omtrent som barndommens spå.


Ferdig brettet måler kortet 6x6".

No comments:

Post a Comment