Friday, October 4, 2013

Digital invitasjon.

En fantastisk dame fyller år!
Jeg var så heldig å få lage invitasjonene.

Jubilanten er en driftig dame som liker 
å være i vinden og gjerne førstesidestoff.
Det brukte jeg som idé til invitasjonene.

                                          Invitasjon!

Jeg lagde invitasjonen som en avis på fire sider,
med jubilanten som hovedoppslaget.
Forsiden har "avisnavn" med navn, dato og årgang.


Jeg fant et bilde av damen på nett,
og ellers kom familien med bilder de ville ha inne i invitasjonen.


Hele invitasjonen er laget digitalt og skrevet ut på printer.
Dette er i tråd med jubilanten selv, som gjør alt på Mac og IPad!


På baksiden hadde jeg skrevet inn alle adressene
før invitasjonen ble lagt i cellofankonvolutter og sendt.

Vi gleder oss til 90-års lag!


No comments:

Post a Comment