Saturday, January 10, 2015

Det er din dag i dag!

Min flotte, energiske og kreative venninne
fyller år!
GRATULERER med dagen!


Hun er et unikum med nål, tråd og ikke minst symaskin!
Hun hekler, strikker og lager verdens flotteste kort!


Gjennom hele livet fra vi møttes da vi var 3 år, har hun skapt vakre ting.
Og hvert år i januar og mai utveksler vi bursdagskort - det er utrolig koselig!
Nå er det min tur å sende henne årets kort.


Tilda har denne lekre syserien "Sewingbird" som passer perfekt!
Og så har jeg brukt K&Company for kontrastpapir.


Jeg har klippet ut limt på med 3D-puter.


Da løfter kortet seg og får litt mer liv.


 Jeg har brukt perler, strass, blomster, buttons og annet stæsj.


Innsiden av kortet har også fått både mønsterark fra K&Company
samt en lekker dame fra Tilda.


Kartongen med "Klem" og "Gratulerer" er fra Upstairs.


 Plass til å skrive mine gratulasjoner i dagens anledning.


Så får vi jammen håpe hun får en flott bursdag - det har hun fortjent!


Gratulerer med dagen! 

No comments:

Post a Comment