Wednesday, January 14, 2015

Fargerike fruer!

Fargerike, feiende og flotte fruer
skal hedres.
Kortene å gjenspeile dem.


Jeg har tatt utgangspunkt i Tilda sin paperpad Sewingbird.
Disse to fruene som skal få kort, er nemlig litt sånn over 
gjennomsnittet flinke med nål og tråd.


I tillegg til å bruke mønsterarkene fra Tilda har jeg brukt Bazzill-kartong til selve kortene som måler 14x14 cm. Jeg har brukt en paper-distresser rundt kanetene og svertet dem slik at de ser godt brukte ut. Jeg har også krøllet og revet litt i selve mønsterarkene.


Damene har jeg klippet ut litt utenfor selve mønsteret - 
nesten litt sånn papirdukke-aktig.
De er svertet rundt og limt på med 3D-puter.
Så har jeg pyntet med blomster, perler, blonder og annet stæsj.


Inne i kortene har jeg stemplet en hilsen og limt inn både mønsterark og hvitt ark til å skrive på. Det hvite arket har fått "en søm" langs kanten rundt med rød filtpenn.


Jeg har også stemplet hilsener og god ord på.


Og håper de flotte fruene får feiende fine dager!

No comments:

Post a Comment