Sunday, July 12, 2015

Gone fishing!

Min kjære fyller år!
Han har sunne interesser som bil, katter, radiostyrte dingser og fisking.
Denne gangen får han en FISKE TAG.



Menn  og kort er aldri enkelt, men fokus på noe de synes å like, 
det kan man ha.


Hos FabScraps fant jeg er supert "fiskeark" med mange fisekformer og farger.
TAGen måler 15x9 cm og jeg har brukt kartong til selve TAGen.
Jeg har festet en eye-let slik at bånd og tau kan festes.


Så har jeg klippet ut "rekved" fra Naturligvis" fra Papirdesign
og brukt bokstav-stickers til personlig hilsen.
Denne er liksom festet med en klesklype.


Cut-outs fra Papirdesign med gratulasjonshilsen på
og et hjerte er limt på sammen med tau med 8 tallsknop som maritimt innslag.


"Fiskearket" har en fargerik og stripet bakside som jeg brukte.
Klippet til en hvit kartong og rundet hjørnene og stanset ut hjerte i ene hjørnet.


Da kan jeg ønske min kjære GRATULERER med dagen, 
og GOD SOMMER!

No comments:

Post a Comment