Wednesday, August 19, 2015

50 år i boks!


Min kusine og gode venninne fyller 50 år!
Jeg ville overraske henne med en liten gave og et "kort".
GRATULERER MED DAGEN!


Jeg har brukt en nøtteboks både som "kort" og innpakning.


Jeg har bruk brukt småblomstret ark Lykke, og blomster og stæsj fra Papirdesign. Samt perler og noen store blomster fra Prima.
Blomstene har fått en runde glitterlim.


Oppi boksen har jeg kjøpt smykker fra Snö of Sweden.


FRIENDS ARE THE SUNSHINE OF LIFE
Stickers fra KaiserCraft.


På undersiden av lokket sitter selve kortet festet - dette er dobbelt og skåret ut av Bazzill-kartong i matchende farge.
LIVE FOR THE MOMENT.


BEST WISHES!
Min kusine er britisk og bor i England, så jeg har blandet 
både norsk og engelsk til henne.


Kortet/gaven er sendt avgårde, så håper jeg den når jubilanten 
i tide i East Sussex.

No comments:

Post a Comment