Thursday, August 6, 2015

Over the hill!

OVER THE HILL!
30 år er bare begynnelsen på livet,
og det skal feires.


Jeg fikk i oppdrag å lage kort til en kjekk lektor som også er fotballfrelst, liker musikk, er sporty og bruker tiden sammen med sin kjære og gode venner.


Jeg valgte et criss cross-kort, for da kunne jeg bruke papir som henspeiler på
fotball, musikk og lærergjerningen.


Mønsterarkene kommer fra Panduro og Papirdesign.
Ellers har jeg brukt Bazzill-kartong.


"Punch Around the Page" fra MS synes jeg gjør seg bra på disse kortene.
Kortet inni har fått navn og gratulerer på.


Baksiden av kortet har mulighet til å ønske jubilanten til lykke med dagen.
Og jeg har festet favoritt fotballaget sin logo på siden.


Fremsiden har rub-ons med tallet 30 på fotballene og bilde av jubilanten.


Jeg har en klype fra Søstrene Grene festet på kortet slik at det blir lett å få ut selve kortet.

Det er morsomt å lage criss cross-kort, og her har du hvordan du laget et selv.

No comments:

Post a Comment