Tuesday, December 1, 2015

Invitasjon i en fei!

På denne tiden av året kan invitasjonene bli mange.
Noen skal være litt mer personlige enn andre, men trenger ikke
ta all verdens av tid eller utstyr.
INVITASJON I EN FEI!


Kortene er ferdigkjøpte med "vindu". Jeg har også julebilder som er kjøpt,
- her er det mye å finne i "kortbutikken". Så var det bare litt stempel og lim.


Mange eller få, det er hyggelig å invitere med noe "hjemmelaget".
Og det må ikke være komplisert.


Jeg har limt bildene inne i kortet slik at det vises fint gjennom vinduet og
er plassert midt på etter formen på bildet når kortet åpnes.
Invitasjonen er liten og kunne godt vært skrevet for hånd, 
men jeg valgte å skrive den på PCen i rødt, skrive den ut og lime fast.


På fronten av kortet har jeg stemplet INVITASJON i sølv.
Invitasjonene ser kjempefine ut - og det gikk på 10 min når utstyret var funnet frem.
Da er det bare å håpe at gjestene melder sin ankomst!
Invitasjonene falt i alle fall i smak! ☺





No comments:

Post a Comment