Wednesday, November 12, 2014

Joy to the world!

På tide å tenke på
JULEKORTENE!
Her har jeg blandet nytt og gammelt.


Jeg synes alltid at rødt er en hyggelig farge til jul, så for meg
må det litt rødt til...
            
                                                                  #1

Papir og stæsj kommer fra alle prestegjeld.
Men som base for kortet har jeg brukt Bazzill-kartong.


Papirsugerørene er fra Partydesign og ser unektelig ut som polkastenger?
Og med vimpler representerer det dét veldig
moderne sammen med bling fra Kort & Godt.


Jeg har blandet norsk og engelsk tekst.


Mønsterarket er fra  Papirdesign og gir en god og julete følelse.
Alle vimplene, kalenderen og nissen er fra KaiserCraft.


Inne i dette kortet har jeg blant annet brukt papir fra Wild Rose Studio og stempler fra Kreativ Hobby.



                                  #2

Jeg har ikke gjort store forandringen - men sugerørene er til høyre på kortet.
Kalenderen er byttet ut med en "avis".


Ikke så mye bling på dette kortet - mer stæsj på engelsk.


Sugerørene er limt på kortet, men pyntet med sløyfebånd som er limt på.


Vimplene levner liten tvil om hvilken høytid vi går i møte....


Det samme kan vel sies om nissen...


Innsiden i dette kortet har fått en side fra en paperpad fra Panduro.
Og utklippene er fra samme serie.


Her kan man skrive så lite man bare vil.
God Jul - holder ikke det?

No comments:

Post a Comment