Wednesday, May 6, 2015

Baby - Velkommen!

Jeg har blitt GRANDTANTE!
En ny generasjon har begynt i slekten
og jeg har gledet meg lenge til at min grandnevø skulle se dagens lys.


Det gjorde han, en uke før termin og 10 dager før jeg håpet han skulle komme,nemlig på min bursdag.
Nåvel, han vil ha en egen dag, og jeg ønsker ham velkommen!


Jeg har kjøpt en liten body og litt som han kan kose seg med under og etter badet. Alt sammen er lagt i en bamseeske (kjøpt på Libris).
Jeg har derfor laget et kort som matcher esken.
Babytingene er fra Love Boo og Guttelus.


Jeg skannet lokket på esken og skrev ut bamsen på kartong.


Inne i kortet har jeg ikke bare ønsket William velkommen til verden,
men jeg har også skrevet ned navnedag, hva navnet hans betyr/hvor det stammer fra, samt alt han trenger å vite om stjernetegnet vi er født i, Tyren.


Under hjertet er det første bildet vi mottok av sjarmtrollet,
men jeg legger ham ikke ut på nett!


William - et flott og sterkt navn og helt nytt i familien.


I kveld har vi fått møte den flotte prinsen!
Han har godt sovehjerte og smeltet grandtanten sin!
♥♥♥

No comments:

Post a Comment