Wednesday, May 13, 2015

Til 60-års jubilanten!

Det er mange jubileer som kan feires.
At man har bodd i et "fremmed" land i 60 ÅR,
- ja det, kan i alle fall regnes som et stort jubileum!


Min tante kom til Norge fra Holland 20. mai 1955!
Om hun ikke er tante via blod, så er hun det via handling og ord - og hun er den beste tante i verden!
♥♥♥


At fargene i flaggene våre er de samme, skapte et bra bakteppe til kortet jeg ville lage.
At min tante har både Nederland og Norge i sitt hjerte, 
er det ingen tvil om.


Så var det for meg å finne hva som er norskest og mest nederlandsk.
Jeg valgte med hardingfela og tresko....


I bunnen av kortets forside har jeg brukt jute/striestoff i rødt og limt hjertene på.


En hilsen fra hjertet!
Stemplet på - fra Stempelfabrikken.

No comments:

Post a Comment