Monday, May 11, 2015

Hipp, hipp hurra for 17. mai!

17. mai, er vi så glad i!
Endelig nærmer dagen seg!
Pølser, is og brus, kaker og festligheter en hel dag!


Ja, så hvit som det hvite er sneen,
og det røde har kveldssolen fått,
og det blå ga sin farve til breen,
det er Norge i rødt, hvitt og blått. 




Vi skal, tradisjonen tro, feire med familie og venner.
Vertskapet lager nydelig mat, dekker vakkert bord 
og stemningen er alltid høy!



Jeg har valgt noe av det norskeste jeg kan tenkte meg 
på kortet til vertskapet:
Jute (Burlap), eller strie om du vil, fra American Crafts.
Jeg tenker liksom sekkeløp i massevis på alle skoler i landet....
Jeg har foto av det norske flagget som vaier i vinden, og har festet et papirsugerør med bjerkestamme-mønster til. Blomstene er i rødt, hvitt og blått.


Jeg har valgt å lage et staffeli-kort.
 

Hipp, hipp hurra - og plass til å skrive en hilsen inne i kortet.


"Punch Around the Page" fra MS for å lage litt fest, perler og GRATULERER pryder innsiden.


Vi gleder oss til Norges store dag.
GRATULERER MED DAGEN!

No comments:

Post a Comment