Tuesday, May 19, 2015

Bordkort til en jubilant!

Et JUBILEUM skal feires!
Min tante flyttet fra Holland til Norge for 60 år siden!
Jeg stiller med bordkortene.


Både det hollandske og det norske flagget er i rødt, hvitt og blått,
så jeg har tatt utgangspunkt i nasjonalfargene våre.


Bordskortene skal festes til vinglassene rundt bordet.
Det er også en god idé dersom man skal ha mingleparty - så vet alle hvem sitt glass de har hånd om.


Fremsiden av kortet er prydet med det hollandske flagget, da det har en hvit stripe i midten som er ideell til å sette navnet på med 3D-puter.


På baksiden av bordkortet har jeg et norskt flagg med "60 år i Norge".
Begge flagene er hjerteformet - da min tante har begge sine land i sitt hjerte.


Kortene er også pyntet med røde og blå roser:
to blå og én rød på herrene sine bordkort, og to røde og én blå på jentenes.


Kortene ferdige og lagt i en eske.


Lokket til esken er prydet med flagg, blant annet. 
Synes det er hyggelig å gi fra meg noe som er pent hele veien.


Jeg har funnet flagg på nettet og skrevet ut før jeg puncher
ønskelig form. Kjapt, enkelt og fine å se på. 
Gleder meg til festen og til å se det vakre bordet min tante alltid tryllet frem! ☺

No comments:

Post a Comment