Wednesday, May 22, 2013

Et rosa kort!

Til en fargerik og flott venninne
måtte jeg lage et kort med knalle farger!



Nok en gang valgte jeg staffelikort da de gjør litt mer ut 
av seg enn vanlige doble kort.
Har ikke laget et slikt før, så jeg fant en fin mal hos Sakkalo


Da jeg skulle velge farger tenkte jeg på gaven min venninne 
skal få og den er i rosa og svart...


Det ble 3D-papir fra Docrafts, Bazzil-kartong i hvit og svart, 
borderpuncher fra Martha Stewart,
roser og bling samt stempler fra Kreativ Hobby.


Plass til en hilsen til en flott og fargerik venninne!

Da jeg studerte Kunst&Håndverk sa tegnelæreren min:
 "Glem aldri å signere et kunstverk!"
Så, jeg signerer alt, alltid!



Kort&Godt har kommet med noen koselige "signaturlapper" 
som jeg har stemplet ABDesign på.


Her er gaven til min venninne: en sminkepung fra Sheila's
og en super hårbørste fra Tangle Teezer.
Begge deler kjøpt hos  Bli Vakker




No comments:

Post a Comment