Monday, May 13, 2013

Odde kort.....

Jeg har en herlig venninne!
Hun gir meg gode utfordringer når hun trenger et kort....


                                      Røykekort

For da hun brått fikk lyst på røyk en festnatt og alt var stengt, 
fikk hun venner til å åpne opp for seg og selge henne røyk...
Naturlig nok kom samvittigheten brått på, og jeg måtte
lage et "Tusen takk for røyken-kort!"


                                                  Festlig

Hun er utrolig morsom å feste med - 
og vet å gi vertskapet beskjed i etterkant.


Så måtte jeg lage et "Dritql fest-kort!"
Og siden Pernille drev med litt Gerilja Broderi på tiden, 
broderte jeg hilsnen på kortet.


                                       Beklager
Noen ganger kan det gå riktig galt...


Da bestilte damen et "Beklager-kort!"
Her var det snakk om å rive seg i håret, ja....


                                     Gratulerer
.

Og en øl-glad fotballkompis som fylte 40 år måtte få kort.


No comments:

Post a Comment