Saturday, May 4, 2013

Må alltid prøve noe nytt!

Konvoluttkort


Det er gøy å teste ut nye varianter.


Det var ganske tidkrevende å lage konvoluttkort.


Men min aller første venninne fra vi var 3 år, var verdt det da hun fylte år!


Baksiden av kortet er også dekorert.


Innsiden ble personlig. 


Grethe lager de vakreste kort selv, 
så det skal noe til å overraske henne,
men jeg tror jeg klarte det.


Jeg har brukt papir på DoCrafts og Tilda, stempler fra
Kreativ Hobby og blomster fra Storyteller, blant annet.


Forlovelse i familien!

 

Da nevøen fridde til sin kjære, måtte tante lage gratulasjonskort.


 Baksiden av kortet har fått gammeldags lukking.


Jeg har pyntet med papir, blomster, hjerteperler, 
swirls, stempler og vintage-bilde.
Litt fra hvert prestegjeld, kan man si.


Store gratulasjoner til de unge inni kortet.
Vi gleder oss til bryllup!





No comments:

Post a Comment