Sunday, May 5, 2013

Tepose-kort


En hyggelig liten vertinnegave 
eller til en som trenger en oppmuntring.


Jeg snublet over tepose-kort på leting etter noe nytt å prøve,
og vi jenter kan jo ofte møtes over en tekopp.


Så var det disse papirrestene man alltid sparer på.
Her kommer de godt med.


Kortene måler 15x7.5cm


Med eget kort inni for en hilsen.




Litt mye jobb: måling, klipping, tilpassing,
men resultatet ble bra.


Mottagerne ble i alle fall særdeles fornøyde.

Bordkort


Når Heklegjengen treffes er det gjerne ost&kjeks og te som serveres.
Denne gangen fikk de tallerken-hilsen - tepose-kort.

Ikke det at jeg er noen snublefot - 
men én dag fant jeg plutselig et annet design på tepose-kortet.


Det ferdige resultatets omslag så likt ut
som det første jeg lagde.


Men, mye mindre jobb, da gitt, når omslaget tar hånd om 
tepose-lommene inne i kortet, også.


Ikke så mye plass
kanskje, til en hilsen inne i kortet?

Så kan man jo velge hvilket design man vil bruke.


Tror nok dette blir min favoritt.
Jeg får jo likevel brukt rester av kartong og papir!

No comments:

Post a Comment