Tuesday, May 28, 2013

Til Mannen i mitt liv!

Så er det jammen bryllupsdag igjen!
Jeg lager alltid kort - for det er jo min greie.
♥♥♥


Valget av papir kom enkelt da jeg kom over dette med Eiffel Tårnet:
vi reiste nemlig i all hemmelighet til Paris og giftet oss i 2004!
Byen er superromantisk og vi har feriert der mange ganger.


 Eiffel Tårnet er vel selve symbolet på Paris?


Forever Love

Kortet er prydet med Tim Holtz stickers med små ord som 
beskriver vårt forhold.


Adventure Together


Magical Friends

Jeg ville ikke at kortet skulle bli for søtt
og lot heller Eiffel Tårnet og de små ordene, sammen med tallet 9 
(9-års bryllupsdag), et hjerte og 
filmrullstripen - minne om en fantastisk romantisk dag.


Gaven satt fast på innsiden av kortet: 1 års abonnement på
Auto Motor & Sport.


Klarte ikke å dy meg, men måtte stemple på "kaffesøl" (fra Kreativ Hobby)
som er noe av det verste min kjære vet om -
og han drikker ikke kaffe en gang!
(Og jeg søler ikke!)


Brudeparet på omvei fra Ambassaden til Champs-Élysees 
for en deilig champagne-lunch.
En tysk turist tok brudebilde av oss foran Eiffel Tårnet.
Joyeux Anniversaire, mon amour!
♥♥♥




No comments:

Post a Comment