Saturday, September 28, 2013

Pizza-eske med mini-kort

Mini-kort igjen!
En mini-eske med en liten vri denne gang.
Rask å lage! 
Jeg har fylte min eske med 4 doble kort.
                                                 

Pizza-esker er et kjent begrep, 
og jeg har forminsket den til 4x4".



Lokket er pyntet i samme stil som kortene.


Jeg har laget 4 doble kort til esken min.
De måler litt mindre enn 4x4" for å få plass.


Alle er stemplet med en liten hilsen.


Og pyntet med blomster.


Kan det bli nok perler?


Inne i kortene er har jeg en hvit side 
til en personlig hilsen.


                                                   Mal på pizza-ekse 4x4" (10x10 cm)

Trykk på bildene for å få opp mål og beskrivelse.


Jeg har brukt Bazzill-kartong og 
utgangspunktet for pizzaesken er 11x6".


Preg kartongen ved 1, 5, 6 og 10",
samt 1" på begge langsidene.


Klipp så en liten kile ved hver preging 1" fra kanten.


Jeg bruker Shark Tape i hjørnene til å feste esken sammen.


Husk ikke å lime lokket fast!


Voila! Pizzaesken er ferdig og kan dekoreres må hva nå enn.


No comments:

Post a Comment