Wednesday, September 18, 2013

Små kort, små hilsener!

En eske med små hilsener!
Jeg synes ofte det er hyggelig å gi bort
esker med små kort.


Esken måler 4x4" (10x10cm)
og kortene er noe mindre slik at de passer oppi.


Utsiden av esken pynter jeg ofte med en 
personlig beskjed.


 Denne gangen lot jeg papiret tale mye.


Jeg synes utsiden og kortene inni skal matche.


Denne gangen har jeg brukt Tilda sin Winterbird
og Winterbird cards som jeg har skåret til.


Kortene er også pyntet med perler og stener
samt stempler.


Inne i hvert kort er det også stemplet en hilsen eller
små fyndord, noen som passet mottageren bra!


Den ferdige kort-esken putter jeg i en cellofanpose
og lager en kant til lukking med hilsen på som jeg stifter fast.


Pyntes med fargerike bånd og her også et lite kort.

Så håper jeg mottageren koser seg i ny jobb
- og ikke skylder på meg når arbeidsdagen blir tøff.
Men det gjør hun nok ikke!


No comments:

Post a Comment