Saturday, June 27, 2015

100-års markering!

100 år har gått siden en liten gutt kom til verden.
Familie og nære kjente samles og minnes
en flott kar!


Jeg har valgt å lage et foldekort på 2x3 sider.
Kortet måler 6x18" - jeg har limt sammen 2 stk doblekort som måler 6x12".. Jeg har brukt en litt stiv kartong til selve kortet, skåret til og preget.


Jeg har brukt "Naturligvis" mønsterark fra Papirdesign.
Både frem- og baksiden av arket er brukt.


Kortet kan stå på utstilling som et lite minne.


Og kan beundres fra alle sider.


Jeg vært på dypdykk i arkivet og funnet bilder fra mange år tilbake.


Midtsiden inne i kortet har fått plass til en hilsen.


Kortet er også pyntet med   roser og perler,
samt stickers-bokstaver og Dymo-tekst til bildene.


Da ser vi frem til et hyggelig minnesamvær på hytta, der "jubilanten" trivdes som best.

No comments:

Post a Comment