Monday, June 1, 2015

Pizza-eske med småkort.

SMÅ kort går aldri av moten.
En fin gave å gi bort, så disse kortene har jeg laget 
en matchende mini gave pizza-eske til.



Esken måler 4x4", litt over 10x10 cm. 
Kortene i esken måler litt under 10x10 cm for å få plass.



Jeg har en Panduro paper pad som heter Garden Vintage,
og denne har jeg brukt både til esken og til kortene.


Motivene på arkene er fugler og blomster alt i duse deilige ton-i-ton farger.


Det ble plass til 5 doble og 3 enkle kort.


Kortene er pyntet med litt bling, perler og blomster, 
samt stempler inni med fynd-ord.


Oversiden av esken er også pyntet litt.


Det er slett ikke vanskelig å lage en slik eske!
Trykker du på bildet blir det større og du ser målene.


Husk ikke å lime fast lokket, da....


Det går kjempefint å bruke kartong, f. eks Bazzill og pynte med paneler.
Jeg hadde et 12x12" ark på paper pad'en jeg ikke kunne bruke til noe annet, og skar det til i passe størrelse, 6x11".


Vil du prøve å lage en pizza-eske? For fullstendig forklaring, følg lenken:
Pizza-eske mal finner her!


Søte små kort får man alltid bruk for!


Disse skal Mamma få (Hysj! Ikke si noe...!) da hun har gått tom for kort.
(Jeg skammer meg!)

No comments:

Post a Comment