Thursday, June 4, 2015

Minikort i minipose

MINIKORT er alltid fine å ha.
Dersom man ikke skal skrive altfor mye, kan
disse kortene gjøre nytten.
Kortene jeg har laget denne har jeg puttet i en MINIPOSE.


Jeg har laget et litt humoristisk innslag på disse kortene.
Jeg har brukt klippeark (ABDesign) med Pin-Up jenter og små stickers med ord og setninger (KaiserKraft).


Kortene måler ca 10x10 cm (4x4") og er i Bazzillkartong.
Alle mønsterarkene er fra Panduro.


Jeg har laget noen mer feminine og noen maskuline - noe for en hver smak.


You make me smile!


Create happiness!


Just be yourself!


Live for the moment!


Selve posen er fra Panduro (Gift Bag) 2 stk i pakken, og måler 12x14.5 cm.


Jeg har også pyntet posen utvendig slik at den også kan brukes.


 LEVE
NYTE
FØLE

No comments:

Post a Comment