Wednesday, June 17, 2015

40 år i boks!

Verdens HERLIGSTE kakebakende venninne fyller år!
Jeg har prøvd å fange noe av jubilantens essens.
"Kortet" måtte bli en nøtteboks med fokus på baking.


Hvor jeg har arkene fra, vites ei. Jeg har også en paper pad med bursdagsmotiv. Her har jeg brukt litt av hvert.


Lokket er ikke prydet med annet enn en cup cake og bokstav-stickers. Disse er fra Panduro og skal forestille korsstingsbroderi!


Kitchen Aid pryder mønsterarket som er kuttet til og limt fast rundt nøtteboksen.


Litt annet med oppskriftsbok og kakesnadder.


Nøtteboksen passer utmerket som innpakning til gaven!


På innsiden av lokket har jeg skrevet en hilsen til jubilanten.


Så er det hele pakket i cellofan.

Vi gratulerer vår flotte og kjære venninne med hele 40 år!
Det er nå det begynner, livet! ☺

No comments:

Post a Comment