Friday, April 26, 2013

Ny jobb!



Det hender kolleger bytter jobb, 
og da må vi jo ønske lykke til videre!


Her har jeg brukt Bazzil ark og papir fra Nille.
Tags hadde jeg fra før
samt blomster fra Prima og perler.


Bokstavene er korssting fra Panduro.
Og borden er punchet med Martha Stewart.


Dette kortet var til en kvinnelig kollega som hadde 
litt dilla på Gerilja Broderi...


 En real engelskmann dro hjem igjen.


Designen gav seg selv: jeg tenkte på alt det erke Britiske jeg kunne.
Arkene fra Panduro hjalp jo godt til.


 De er tøffe og mandige, synes jeg. Ellers har jeg brukt Bazzil.


Tagen hadde jeg også fra før, og skruene er fra Momnets.
Og Dymo er brukt til skriften.


Så er det bare å håpe at tidligere kolleger får
spennende oppgaver og koselige folk rundt seg!

No comments:

Post a Comment