Thursday, June 6, 2013

Sikk Sakk-kort til den spesielle!


Vaskeekte sommer!
Dette kortet er kanskje ikke til hvem som helst?



Tilda's "Gardenparty" fristet å prøve på et
sikk sakk-kort.


Jeg valgte meg det arket i paper pad-en som 
hadde insekter på ene siden og prikker på den andre.


Klippearket er fylt med flotte insekter som jeg satte 
fast med 3D-puter i kortet.


Venner gjør verden til et 
godt sted å være!


Inne i klaffen er det plass til en hilsen til våre
helt spesielle venner som skal få dette kortet.
Det må være noen som tåler insekter!


Magebeltet prydet med God Sommer og en veps.


Kortet uten magebeltet til lukking.


Man kan se ting skjule seg inne i kortet.


Signert bakside, selvfølgelig.

                            
                                                                     Mal til sikk-sakk kort

Klikk på bildet for å forstørre det, og du vil se målene jeg har brukt.
Lykke til! 

2 comments:

  1. Hei. Kjempe fint kort. Hvilke mål er det på dette kortet? Hvor har du brettet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei Mari.

      Kortet måler 6x10" x 2 ( 2 deler, en høyre og en venstre).
      Jeg har brettet ved 4", 6" og 8". Delene med 4" danner midten av kortet og er limt sammen.
      Jeg sender deg mer enn gjerne tutorialen på mail, dersom du ønsker det.
      Artig kort å lage - og det blir godt mottatt.

      ☺ Hilsen AB

      Delete