Monday, July 21, 2014

Et kjapt kort!

En flott dame fyller år
og hun skal få både kort og gave.
Denne gangen har jeg laget kort på den kjappe måten.


Jeg har vært på salg og kjøpt en blokk med Tilda-ark og litt stæsj.


Jeg har mange slike fra før i forskjellige varianter,
og det er alltid hyggelig å lage kort av Tilda sine flotte ark enten man gjør mye eller lite ut av det.


Her har jeg skåret av et mønsterark på 6x12", preget midten 
og brettet rundt til et vanlig dobbelt kort.
Jeg har limt på cut-outs med 3D-puter, laget et banner med gratulerer,
pyntet med perler og bling.


Innvendig her jeg skåret ut et ark til å skrive hilsenen på.
Jeg har stemplet siden og en cut-ot.
Vips, kortet er ferdig!


Og damen som skal få det, hun er en racer til å sy patchwork!

No comments:

Post a Comment