Friday, January 17, 2014

Blått en dag...

Tre blå kort!
Utgangspunktet er det samme papiret
og den samme pynten, men forskjellig design.
 Det var så hyggelig da jeg kom til min "papir leverandør" 
og så masse lekre og fristende blå farger!



                                                                                         Staffeli-kort

Jeg brukte hvit Bazzill-kartong som utgangspunkt for kortene.


Synes alltid staffeli-kort er virkningsfulle.


Blått til lyst!


Hilsen er stemplet og limt på med 3D-puter.


Kortet utbrettet.
Jeg har brukt Punch Around the Page - alltid effektfullt.


                                                                    Dobbelt kort


Doble kort blir eksklusive med flere lag ark
med kontrastfarger eller ton-i-ton.


Man kan han en side med f. eks stemplet hilsen og pynt, og
en til å skrive hilsen på.


                                                                          Brettekort


Brettekort er morsomme å lage, alle klarer det
 og så blir de fine når man har pyntet dem.



Korter ser helt vanlig ut før det brettes ut.


Men det skjuler mange små skatter.


Jeg har gått "berserk" med stemplene mine denne gangen
slik at budskapet er klart.


Og så var det rosene, hjertet og lyseblå bling som skulle på
som på de andre to kortene.


Tre kort, tre design og tre uttrykk fra samme utgangspunkt.







No comments:

Post a Comment