Wednesday, January 15, 2014

Du har fødselsdag!

Endelig er dagen her!
Min venninne skal feire fødselsdag!
Det er vel ikke så spesielt, det gjør vi da alle hvert år?
På grunn av religion, feirer ikke alle sin fødselsdag, men i år
skal min venninne feire sin for aller første gangen! 
Hun fortjener jammen et kort!

                                                                               Gratulerer med dagen!


Min venninne skal feire dagen sammen med familien,
og jeg sender kort i posten.


Jeg har valgt stemplene:
Du er unik!
Takk for at du er den du er!
100%  Verdens Beste Venn!


Staffeli-kort slik at hun kan ha det fremme om hun vil.


Sko-stempelet med Gratulerer med dagen! liker jeg godt.
Kortet er pyntet med bling, charms og blomster.
Ja, du ser riktig, det er en bil-charms festet på kortet!
Vi har blitt kjent gjennom en bilklubb, tro det eller ei.


Så er det bare å skrive en hyggelig hilsen
og sende det hele avgårde.
Det er din dag i dag!

No comments:

Post a Comment