Monday, August 18, 2014

Du er ikke gammel....

Spreke kort 
i knalle farger
til flotte bursdagsjenter!


Jeg har laget to kort i gul-grønt med lilla, rosa og blått i detaljene.
Mønsterarkene er fra en Paper Pad fra Panduro.


Spreke farger til å bli glad av!


Du er da ikke gammel...
...du ble bare født for tidlig!


Det er, lov med humor - vi må le selv når vi runder en ny 
milepæl hva år angår!


Jeg tenker at knalle farger spriter opp!
Blomstene har jeg hatt i mange år, og de er fra Panduro.


På dette kortet har jeg også brukt stæsj fra gammelt av.
knappepynten er fra Panduro og blomstene fra Prima.


Herlige blomster jeg har spart på til det rette øyeblikket!
Make a wish!


Gratulerer med dagen!
Måte dagen din bli like fin som deg!


De fleste av stemplene er fra Kreativ Hobby.
Jeg har også stemplet ton-i-ton på mønsterarket små ord som:
Du er unik
Du er 100% vakker
Det er din dag i dag

No comments:

Post a Comment