Thursday, August 21, 2014

Happy, Remember, Faith....

Små ord, stor betydning!
Man tager hva haver
og lager et par kort.


Jeg har laget doble kort av paper pad fra Panduro limt på 
en kartong i en kontrastfarge.
Kortene er pyntet med blomster, perler og små ord med stor betydning.


Paper pad-en måler 14x14 cm og selve kortet er i Bazzill-kartong, 16x16 cm.
Konstrastkartongen måler 15x15 cm.


De små ordene trykket på plast har jeg spart på fra noen 
Prima blomster jeg kjøpte
for noen år siden - disse var limt på plasten.
Jeg har fjernet blomstene og forsiktig skrapet bort limet. Delt plasten i 4 deler og limt fast på arket med glue dots.


Jeg valgte mønsterark med beskjeden farge og mønster 
- det ser nesten ut som parkett og treverk.


Ordene kommer fint frem fra underlaget.
En morsom variant.

Dream
Hope
Remember
Giggle
Fun

No comments:

Post a Comment