Tuesday, April 1, 2014

Party!

Invitasjon!
Endelig på tide til å lage noen invitasjoner!
Bursdag må feires, gjester inviteres.

                                                              Sprelsk jente inviterer


Like sikkert som Hvitveisen blomstrer, inviterer jeg til fest!



Invitasjonene er holdt i svart, og rosa utpeker seg.


Like, men forskjellige. Ingen sier kortene må være
 like selv om invitasjonen er den samme?



Bakgrunnene på kortene er rustne stålplater, stålvegg 
og mønsterark med tannhjul.



Litt røft må det være.


Jentene på klippearkene er heller ikke pysete, 
så dette syntes jeg passet bra.


Jeg har alltid brukt mye bølgepapp - her passet det jo perfekt!


Jeg har pyntet med Washi-tape med cm-mål, 
- fordi det sier noe om bursdagsbarnet.
Og satt på noen brune perler.


Velkommen!


På innsiden av kortene har jeg brukt Punch Around the Page, MS
og stemplet 
"Velkommen på fest hjem til meg!"


Selve invitasjonen er enkel og grei.


Invitasjonene sendes i posten i cellofankonvolutt.
Adressefeltet er også punchet ut.


Da er det bare å vente på gjestene....
Jeg er klar til fest!





No comments:

Post a Comment