Friday, June 27, 2014

In the Matrix....

Tekno-kort!
Et helt spesielt kort,
til en helt spesiell person!

Du fyller 40!

Min flotte og herlige kollega fra slutten av 1990-tallet og litt innpå 2000-tallet
fylte plutselig 40! Det kom brått på at han også ble voksen.....


Vi jobbet i en bedrift som var ledende på mobiltelefoni og møttes på en arbeidsplass da mobiltelefonen kom til folket, til Hvermannsen. 
Så ja, det er lenge siden! Likevel var det i går....
Storfilmen The Matrix kom også ut på denne tiden, og der frontet de den nyeste og barskeste Nokia-telefonen. Vi var i ekstase!
Vi var jo mest vant til å selge mobiler med enlinjes display, 
fargeskjerm hadde ingen hørt om.....
Og den gangen skulle en mobiletelefon være så liten som mulig...


Kortet jeg har laget gjenspeiler den gang da på alle mulige mobile tekno-måter.
Selv om Nokia hadde kule modeller, var han og jeg hekta på Ericsson...
Kunne bytte fargedeksel på en del modeller, må vite!


Inne i kortet har jeg fått plass til et festbilde fra 2000 av "den harde kjerne" på jobben, og en personlig hilsen fra min kjære og meg til en superflott venn som fyller år!
Som vi gleder oss til sommerfest på Tjøme i dagens anledning!

No comments:

Post a Comment