Wednesday, November 18, 2015

Verdens beste venninne!

GRATULERER MED DAGEN!
Verdens beste venninne fyller år!
Det er viktig med noen ord som fortelle henne hvor mye hun betyr for meg. 
Da må det et bursdagskort til.


Ikke nok med at min "Kjære Lille" fyller "rundt" år
er det også 25 år siden vi ble kjent denne november!
Å ja, det skjedde på jobb.


Adjektivene jeg føler på når jeg tenker på min beste venninne er 
"blå, blid, sprudlende, bestemt, kampdyktig, lesehest, 
varm drikke, latter og kattemenneske."
Vi deler nok en del av disse - derfor går vi godt sammen 
selv om uenigheten spruter fra tid til annen!
Det er vel også tegn på et godt vennskap?
Vi må ikke treffes ofte, vi må ikke snakke sammen hver uke, men når vi treffes er det akkurat som om det var i går. Det gjør oss spesielle. 
Det gjør oss til beste venner!


Kortet er dobbelt, 15x15 cm, 3D og holdt i blå farger .


Med te som tema.

No comments:

Post a Comment