Monday, March 24, 2014

En klem til deg!

Fordi du er syk...
Da er det på sin plass med en liten hilsen.
Og ikke minst, en stor klem!


Jeg synes alltid det er hyggelig når noen husker på meg,
så da må jeg jo i alle fall huske på andre når de er syke!


Staffelikort i oransje og rødt.


Jeg har valgt oransje og rødt for å spe på gleden. 
Jeg har vanskelig for å deppe med knalle farger rundt meg.


Denne pinup-damen sitter pent og rolig og deltar lite i våronna.
Slik en god pasient skal!


Inne i kortet skal jeg selvfølgelig skrive en hilsen.
Gode venner forlenger smilet!


Sjokoladehilsen!


Blir man ikke litt friskere dersom man spiser sjokolade?
Jeg lagde omslag til en hjertesjokoladeeske i samme design som kortet. 
Og stemplet på noen oppmuntrende ord til pasienten:
Du er unik!
Takk for at du er den du er!
100% vakker!


Da er det bare å ønske God Bedring!

No comments:

Post a Comment