Friday, March 7, 2014

Sjokoladekort!

Sjokolade...
... Det er livet!
Søtt og syndig!
Likevel, sunt og godt!


Visst kan lykke kjøpes!
Og gies bort, ikke minst!


Sjokoladekort er kjapt og enkelt å lage, og man kan ha 
et par på lur dersom noen inviterer en stakkar bort.


Gode venner forlenger smilet


De vil sikkert ta til takke med et sjokoladekort.


Jeg bruker Bazzill-kartong til selve kortet for den er stødig.


Dette kortet er pyntet med blomster-ark og Punch Arpund the Page, MS,
perler, blomster, sommerfugl og stempler.


På baksiden har jeg stemplet signaturen min samt et lite fynd-ord.
Her kan jeg skrive en liten hilsen om jeg vil.


Livet består av mange øyeblikk!
Noen med sjokolade....


Et gammelrosa sjokoladekort.


Også her er kortet pyntet med stempler, blomster, sommerfugl og perler.


Jeg har svertet alle kanter for å få en gammel look.


Noen sier at lykke ikke kan kjøpes for penger. 
De har aldri smakt sjokolade!


Mønsterarket har gammel skrift som var fin å vise frem.


Også her består livet av små sjokolade-øyeblikk.


Til både påske og jul hører sjokolade med!
Påskesjokoladekort, vel!


Et eggende påskekort i vårens farger!
Jeg har punchet ut egg og limt på en bord, stemplet 
en høne på og limt fast på kortet med 3D-puter.


Jeg lagde også et mini-staffelikort - i eggeform.


Julekort med smaklig hilsen!

Og slik lager du sjokoladekortet!


Trykk på bildet for å få frem målene.


Da er det bare å kose seg - med kortlaging og sjokolade!

No comments:

Post a Comment