Friday, September 12, 2014

Du gjør meg glad!

Kort i det grønne!
Litt like,
og litt forskjellige.



Du gjør meg glad!



Jeg har brukt embossing-teknikken på stempelet 
slik at skriften kommer ut av arket.



Litt like og litt forskjellige.
Jeg har brukt to grønnfarger Bazzill-kartong til 
kortene.


Mønsterarket kommer fra Fabscraps "Automn Floral".
Jeg har brukt begge sider.


Dette er staffelikort, og inne i kortene er de nesten helt like, 
men også her en liten forskjell.
Staffelikortene måler 6x6" eller ca 15x15 cm.


Dette kortet har jeg brukt en paper-distresser rundt alle kantene 
for å gjøre det slitt og gammelt.


Dette kortet har fått avrundede hjørner.

 

Du er unik!


Begge kortene er pyntet med blomster fra Prima, Petaloo og Nille.
Stemplene kommer fra Kreativ Hobby.


Annet stæsj og pynt kommer fra alle prestegjeld.



Fargene og pynten matcher bra mønsterarket.


En sirkel innvendig til en liten hilsen.


No comments:

Post a Comment