Tuesday, November 25, 2014

Julebordsinvitasjon!

Velkommen til
JULEBORD
kjære, gode venninne!


Tradisjonen tro, jeg inviterer jentegjengen på julebord,
så også i år.


Jeg liker å lage invitasjoner som kan brukes til pynt etterpå.
I år valgte jeg et prismesett fra Panduro.


Selve invitasjonen er skrevet ut 


og skal rulles sammen
og knytes sammen med prismepynten.


Pakken fra Panduro inneholdt alt jeg trengte bortsett fra tenger til å få jobben gjort. Men, dette skal være en familieaktivitet i følge Panduro. Stakkars familie!


Her var det tynn streng som var altfor lett å bøye, så jeg måtte prøve meg frem med diverse ting jeg hadde liggende. Til slutt ble det da noe.
  

Det ble en invitt til hver (jeg trenger jo ikke siden jeg er vertinne, så 5 holder).
 Ikke så aller verst. Men, planen er at dette skal gå igjen på bordkortene til julebordet vårt. Får se hva slags vri jeg får til.


I fjor hadde vi Mammas hjemmelagede nisseluer,
- mer jul enn det, blir det ikke!
De er supre også som bordpynt.


3D pepperkaker bakte vi, også. De er bare så kule!
Formene er kjøpt på IKEA og pepperkakedeigen er vår egen.
Oppskriften finner du her


Kalkun ble servert i fjor - det er utrolig godt
med en super saus til!
Og den finner du her


Her er nesten hele jentegjengen - bortsett fra Mamma som var syk.
Ønsker alle velkomne også i år - friske og raske!

No comments:

Post a Comment