Sunday, November 9, 2014

Tag til Far!

Farsdag!
En liten hilsen til far, 
eller pappa om du vil!


Gratulerer med Farsdagen til verdens beste pappa!


Jeg har laget tre tags - merkelapper til familiens fedre.
Utgangspunktet er likt.
Jeg har brukt chalkboard, stempler og embossing til å lage disse,
og har pyntet med blomster og perler.


Verdens beste pusepappa må og få hilsen fra de søte pelsbarna!


Jeg fant et artig katte/hundestempel på EuroPris!
Her har jeg da stemplet alle våre tre pelsbabyer!
Og som den gode pusepappaen han er, ble han dagens helt da han i stige reddet Max som unnslapp en jakthund flere meter oppe i en furu!


Da fortjente han de nye, fine arbeidsskoene han fikk til farsdagen!


Alle pappaer er unike - og vi er så glade i våre!


Fredag feiret vi min Pappa med middag, kake og pakke.


Vi hadde en virkelig hyggelig kveld!


Og Pappa gjør meg glad med sin herlige humor og smittende latter!


Bokormer som vi er, fikk han en spennende bok til Farsdagen.


Ønsker alle Pappaer, fedre og dyrefedre en god Farsdag!

No comments:

Post a Comment