Wednesday, April 29, 2015

En nøtteboks til begjær!

Med en gaveeske og et kort i tankene
kom jeg plutselig på den tomme nøtteboksen.
Den passer perfekt til begge deler!
En nøtteboks til BEGJÆR!


Jeg husker å ha sett noe likt dette, men fant ikke ut hvor, 
så jeg måtte gå mine egne veier.


Boksen ble vasket og tørket, og jeg tok av omslaget.
Da ser boksen omtrent ut som en dorullkjerne.
Passer perfekt til mønsterark og stæsj!


Jeg målte lengden rundt boksen og høyden fra bunn til topp.
Fant ut at jeg trengte ikke dekke hele boksen med ett ark, 
da det ikke var langt nok likevel.


Skåret lengder av Bazzill-kartong og mønsterark og festet Shark Tape rundt boksen.


Jeg rullet inn kantene oppe på papiret da jeg ville lage litt effekt.



Så var det å finne noen effekter og litt pynt.
Her har jeg brukt cut-outs fra Tilda's "Sewingbird". Syntes glidelåsen ble helt topp! Målebåndet rundt nederste kant gjør seg også.



Mottageren av denne boksen driver mye med håndarbeide!



Flere cut-outs fra Tilda!


Resten av glidelåsen har fått plass bak på boksen.


"60" skjuler seg under glidelåsen - da det skal feires 60 års jubileum!


Lokket har fått mønsterark utenpå, rhinestones, perler og blomster som matcher.


En god venninne fortalte meg at jeg ikke trengte mer pynt, da jeg selv var i tvil.
Hun har meget god smak og er veldig kreativ, så jeg hørte på henne!


Oppi boksen er selve gaven.....


Unger lokket er gratulasjonen skrevet på kartong.


Nøtteboksen til begjær er ferdig!
Vi håper på 60-års jubileumsfest.... 



No comments:

Post a Comment